22 292 22 44

Estee Lauder

Znaleziono wyników 51 dla " Estee Lauder"

Estée Lauder – pierwsze kosmetyki 

Estée Lauder to jedna z najpopularniejszych marek kosmetycznych na świecie, założona przez Josephine Esther Mentzter. Pierwszy kontakt z tworzeniem kosmetyków zdobyła za pomocą swojego wujka, Johna Schotza, prowadzącego własne przedsiębiorstwo „New Way Laboratories”. To właśnie dzięki krewnemu chemikowi, Josephine już jako nastolatka, uczyła się składników, ich właściwości czy procesów łączenia. Jej pierwsze eksperymenty odbywały się w kuchni, a skrupulatnie prowadzone próby zaowocowały stworzeniem „domowej” kolekcji kremów nadających zdrowy koloryt oraz blask. Swoje pierwsze produkty sprzedawała wśród znajomych i przyjaciół, którzy szybko zapragnęli więcej tych „nowatorskich kosmetyków”. 

 

Estée Lauder – zapach, który urzekał 

W 1942 już jako Josephine Lauder (po ślubie z Joe Lauderem) rozpoczęła profesjonalną sprzedaż, a 4 lata później założyła przedsiębiorstwo Estée Lauder. Rewolucyjnym momentem jej kariery było wyprodukowanie olejku do kąpieli „Youth Dew”, który urzekał zapachem utrzymującym się na skórze cały dzień. Z początku Estée nie dysponowała wielkimi budżetami reklamowymi, dlatego posiłkowała się samodzielnymi konsultacjami oraz pokazami w salonach piękności. Dobrym krokiem było również – niezbyt popularne w tamtych czasach – rozdawanie darmowych próbek produktów wśród potencjalnych klientek. Ten prosty krok szybko zaowocował rozbudzeniem ciekawości i chęcią zakupu pełnowartościowych produktów.

 

Sukcesy Estée Lauder

Choć początki działalności Estée Lauder nie były usłane różami, to w 2003 r., po 57 latach od założenia przedsiębiorstwa, firma znalazła się na 349 pozycji wśród najbardziej wpływowych amerykańskich firm. Szacowana działalność marki przynosiła roczny przychód na poziomie 4,5 mld dolarów rocznie, zatrudniając 21,5 tys. pracowników. W 2004 r. Estée Lauder została odznaczona Medalem Wolności USA. W tym samym roku została jedyną kobietą wyróżnioną w rankingu największych geniuszy biznesu XX wieku magazynu TIME. 

Kosmetyki Estée Lauder – nie tylko pielęgnacja 

Estée Lauder zaczynała z ofertą zawierającą jeden krem. Dziś w portfolio marki znajdują się niezwykle szerokie gamy produktów – nie tylko pielęgnacyjnych, ale także makijażowych oraz zapachowych i są sprzedawane w… 130 krajach! Dziś niezwykłą popularnością cieszą się kremy oraz sera regeneracyjne Estée Lauder Revitalizing Supreme, a status bestsellerów wszechczasów osiągnęły także podkłady – Estée Lauder Double Wear. Nie mniejszą popularnością cieszą się również perfumy, takie jak Sensous Noir czy Modern Muse, które od lat utrzymują się na szczytach hitów sprzedaży na całym świecie.