Najczęściej zadawane pytania / FAQ

Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Tak. Jeśli chcesz złożyć telefonicznie zamówienie skontaktuj się z nami pod numerem telefonu 22 113 44 28.

Czy mogę zamówienie odebrać osobiście?

Nie. Obecnie nie oferujemy możliwości odbioru osobistego.

Czy mogę opłacić zamówienie przy odbiorze?

Tak. W przypadku płatności za pobraniem możliwa jest jedynie forma dostawy kurierem DHL.

Czy perfumy oferowane w sklepie są oryginalne?

Tak. Wszystkie produkty oferowane w sklepie Perfumeria.pl są oryginalne. Więcej na temat naszych produktów przeczytasz tutaj.

Czy mogę zwrócić kupione produkty?

Tak. Na zwrot towaru masz 30 dni od momentu otrzymania przesyłki. Pamiętaj, że produkt powinien być nieużywany, nie powinien mieć śladów użytkowania, testowania. Produkt powinien być opakowany w oryginalne opakowanie (np. jeśli produkt posiadał folię powinna ona być nieuszkodzona).
Uwaga: KOSZT ZWROTU TOWARU PONOSI KUPUJĄCY.