Reklamacje

Wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie internetowym objęte są dwuletnią ręjkojmią.

W przypadku chęci zareklamowania produktów, pobierz i wydrukuj formularz reklamacji (Aby pobrać kliknij tutaj).

W przypadku braku możliwości wydrukowania formularza, możesz ręcznie napisać wniosek o rozpatrzenie reklamacji. Zapakuj reklamowany produkt oraz wypełniony i podpisany formularz i wyślij na adres: 

Perfumeria.pl
Centrum Panattoni, ul. Logistyczna 6,
05-250 Ciemne, Dok 31-27
(dopisek: Reklamacja)

Sugerujemy wybrać najtańszą formę rejestrowanej przesyłki. Koszty przesyłki zostaną zwrócone w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.

Reklamację rozpatrujemy nie dłużej niż 14 dni kalendarzowych. 

W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami przechodząc na podstronę Kontakt

 

-

 

Wyciąg z regulaminu:

V.  Reklamacje wad produktów

    1. Sprzedający przestrzega obowiązku dostarczania produktów bez wad. Ponadto produkty są dostarczane, jako nowe, oryginalne i w oryginalnych opieczętowanych opakowaniach.
    2. W przypadku, gdy produkt ma wadę, podstawą prawną rozpatrywania reklamacji są przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz.U.2014, poz. 121ze zm.) w tym m.in. art. 556 – 576
    3. Kupujący ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi, jeżeli towar konsumpcyjny jest wadliwy. Rozróżnia się dwa rodzaje wad: fizyczną i prawną. Wada fizyczna to niezgodność produktu z umową. Dochodzi do niej w szczególności wtedy, gdy rzecz (i) nie ma właściwości, które produkt tego rodzaju powinien mieć, (ii) nie ma właściwości, o których konsument został zapewniony przez Sprzedającego lub reklamę, (iii) nie nadaje się do celu, o którym Kupujący poinformował Sprzedającego, (iv) została wydana kupującemu w stanie niezupełnym. Z kolei wada prawna może polegać na tym, że kupiony przez Kupującego towar (i) jest własnością osoby trzeciej, (ii) jest obciążony prawem osoby trzeciej albo (iii) cechuje się ograniczeniami w korzystaniu lub rozporządzaniu nim w wyniku decyzji lub orzeczenia właściwego organu.
    4. W sytuacji wystąpienia wady konsument może złożyć do Sprzedającego reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań:
      1. wymiany towaru na nowy;
      2. naprawy towaru;
      3. obniżenia ceny;<
      4. odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna.
    5. Wybór żądania zależy od Kupującego. Sprzedający może pod pewnymi warunkami zaproponować inne rozwiązanie, ale może się to odbyć z uwzględnieniem następujących okoliczności:
      1. łatwość i szybkość wymiany lub naprawy towaru;
      2. charakter wady – istotna czy nieistotna;
      3. to, czy towar był wcześniej reklamowany.
    6. Jeśli Kupujący żąda wymiany rzeczy lub jej naprawy, Sprzedający może odmówić spełnienia tego żądania pod warunkiem, że opcja wskazana przez Kupującego:
      1. byłaby niemożliwa do zrealizowania dla Sprzedającego albo
      2. w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałaby nadmiernych kosztów.
    7. Sprzedający może zaproponować inne rozwiązanie. Niezależnie od powyższego, w tej sytuacji Kupujący może zmienić swój wybór i żądać doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową w inny sposób, tj. obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy.
    8. Sprzedający wymienia towar lub usuwa wadę w rozsądnym czasie, który trwa nie dłużej niż 14 dni kalendarzowych. Jeśli Sprzedający nie dochowa tego terminu, Kupujący może wyznaczyć mu czas na spełnienie żądania. W przypadku dalszej bezczynności Sprzedającego i upływu wyznaczonego terminu Kupujący jest uprawniony do odstąpienia od umowy lub żądania obniżenia ceny.
    1. Sprzedający odpowiada wobec Kupującego za sprzedany towar, jeżeli wada zostanie stwierdzona w okresie 2 lat od momentu jego wydania. Przez rok trwania odpowiedzialności Sprzedającego istnieje domniemanie, że stwierdzona wada lub jej przyczyna istniała już w momencie sprzedaży. W takiej sytuacji to Sprzedający musi udowodnić, że wada powstała z winy Kupującego. W przypadku zauważenia wady w późniejszym terminie, tj. pomiędzy dwunastym a dwudziestym czwartym miesiącem od wydania towaru, Kupujący powinien wykazać, że wada towaru istniała w momencie zakupu.
    1. Reklamację można złożyć w dowolnej formie. Dla celów dowodowych najbezpieczniej zrobić to pisemnie. Należy opisać zauważoną wadę i określić swoje żądania przewidziane w ramach rękojmi. Pismo reklamacyjne Kupujący może wysyłać listem poleconym na adres Perfumeria.pl - Biuro Obsługi Klienta, City Point, ul. Matuszewska 14, bud. B1, 03-876 Warszawa Z DOPISKIEM "REKLAMACJA PERFUMERIA.PL" lub na adres e-mail bok@perfumeria.pl.
    2. Jeżeli żądanie złożone przez konsumenta przy reklamacji dotyczy:
      1. naprawy towaru,
      2. wymiany towaru na nowy,
      3. obniżenia ceny towaru,
      to na Sprzedającym spoczywa obowiązek rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. W przypadku niedotrzymania tego terminu uznaje się, że reklamacja jest zasadna.

VI.  Usługi dodatkowe:

    1. Kupujący składając zamówienie ma możliwość skorzystania z dodatkowej usługi „Ubezpieczenie Paczki”.
    2. Zakup usługi „Ubezpieczenie Paczki” jest dobrowolny i nie jest warunkiem koniecznym do realizacji zamówienia.
    3. Usługa „Ubezpieczenie Paczki” jest dodatkowo płatna, jej koszt wynosi 3zł
    4. W momencie wykupienia usługi „Ubezpieczenie Paczki", Sprzedający po otrzymaniu zgłoszenia od Kupującego o zaginięciu paczki jest zobowiązany do przyjęcia reklamacji i niezwłocznej wysyłki zamówienia lub zwrotu pieniędzy.
    5. W momencie wykupienia usługi „Ubezpieczenie Paczki”, Sprzedający po otrzymaniu uszkodzonego towaru zobowiązany do przyjęcia reklamacji i niezwłocznej ponownej wysyłki uszkodzonego produktu lub zwrotu wartości uszkodzonego
    6. w przypadku uszkodzenia towaru w transporcie, by skorzystać z praw wynikających z usługi „Ubezpieczenie Paczki” Kupujący ma obowiązek poinformować sprzedającego o uszkodzeniu towaru w ciągu 3 dni od otrzymania zamówienia.