FLORAIKU to luksusowa marka perfum z Paryża, inspirowana japońską kulturą, rytuałami i poezją haiku. Jej twórcy, Clara i John Molloy (założyciele również marki Memo Paris), stworzyli wyjątkowy koncept, w którym zapach staje się formą medytacji – chwilą zatrzymania, refleksji i kontemplacji. Każdy flakon FLORAIKU to nie tylko perfumy, lecz opowieść o harmonii, naturze i emocjach, wyrażona poprzez subtelną grę aromatów i słów.
Filozofia marki opiera się na idei rytuału i spokoju, a zapachy dzielą się na trzy poetyckie linie:
-
Secret Teas and Spices – inspirowane ceremonią parzenia herbaty, otulające i aromatyczne, pełne głębi i ciepła,
-
Enigmatic Flowers – kwiatowe i zmysłowe, uchwycające efemeryczne piękno natury,
-
Shadows and Lights – kompozycje oparte na kontrastach, symbolizujące grę światła i cienia w ludzkiej duszy.
Każdy zapach FLORAIKU ma swoją poetycką tożsamość – krótki wiersz, który stanowi jego interpretację i dopełnienie. Perfumy tworzone są z najwyższej jakości składników, przy zachowaniu filozofii minimalizmu i szacunku do natury. Marka kładzie ogromny nacisk na estetykę: flakony przypominają małe dzieła sztuki – ręcznie zdobione, eleganckie, inspirowane japońskimi wachlarzami i tuszową kaligrafią.
FLORAIKU to perfumy dla tych, którzy w zapachu szukają nie tylko piękna, lecz również ciszy, emocji i przestrzeni do refleksji. To marka, która uczy, że luksus może być subtelny, a zmysłowość – duchowa. Każda kompozycja to poetycki gest – ulotny, intymny i absolutnie niepowtarzalny.