Nagrody i wyróżnienia sklepu Perfumeria.pl

Nagrody i wyróżnienia sklepu Perfumeria.pl

Sklep Perfumeria.pl był wielokrotnie nagradzany w przeciągu 20-letniej aktywności. Poniżej przedstawiamy najważniejsze nagrody i wyróżnienia.

RANKING SKLEPÓW INTERNETOWYCH 2014 MONEY.PL

Mija kolejny rok kiedy jesteśmy z Wami i dla Was. Kolejny rok ciężkiej pracy i ciągłego dążenia do doskonałości. Wy, nasi klienci dajecie nam kredyt zaufania i dzięki Wam perfumeria.pl stale się rozwija.

Money.pl doceniło nasze starania i kolejny rok z rzędu zajęliśmy 1 miejsce w rankingu sklepów internetowych w kategorii Uroda.

Nie sposób jednak nie wspomnieć o innej kategorii w której się znaleźliśmy.

W kategorii „Najbardziej przyjazny sklep internetowy” zajęliśmy co prawda 6 miejsce ale jako jedyni z działu Uroda.

Doceniona została nasza strona, jej użyteczność, łatwość złożenia zamówienia, obsługa klienta w każdym możliwym kanale komunikacji. Jest to niesamowite wyróżnienie dla sklepu który już blisko od 15 lat istnieje w internecie. Takie nagrody dają nam wiatr w żagle i niesamowicie motywują aby jeszcze ciężej pracować. Zawsze naszym priorytetem było i będzie zadowolenie klienta.

Dziękujemy!


RANKING SKLEPÓW INTERNETOWYCH 2013 MONEY.PL

Z radością informujemy, ze kolejny raz zostaliśmy laureatami rankingu Money.pl.

Dzięki temu jesteśmy pewni, że działania które podejmujemy podobają się Wam, naszym klientom, a to najbardziej nas cieszy. Przecież to dzięki Wam możemy na co dzień robić to co najbardziej kochamy i dzielić się z Wami naszą pasją.

Dziękujemy Wam za zaufanie i liczymy, że z roku na rok nasza perfumeryjna rodzina będzie się powiększać.


RANKING ZAUFANE OPINIE 2012

Cieszymy się ogromnie, że nasza troska o zadowolenie klientów po raz kolejny została nagrodzona I miejscem w kategorii ZDROWIE I URODA Rankingu Zaufanych Opinii 2012, opracowanym przez Ceneo.pl w ramach programu Zaufane Opinie na podstawie ocen uzyskanych od kupujących.

Klient podejmując decyzję o wyborze sklepu, w którym ma dokonać zamówienia, kieruje się nie tylko atrakcyjną ceną produktu, ale również dbałością o bezpieczeństwo i dobrą jakością obsługi. Celem Rankingu Zaufanych Opinii jest wskazanie kupującym, które sklepy prezentujące swoją ofertę w serwisie Ceneo są najlepiej oceniane przez innych kupujących. Wysyłając ankietę do klienta Ceneo szczegółowo wypytuje o jakość obsługi w sklepie, czas realizacji zamówienia oraz ogólne wrażenia z zakupów w danym sklepie. Na podstawie ocen użytkowników co roku powstaje ranking najlepiej ocenianych sklepów.

Zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, by poziom naszych usług spotykał się z zadowoleniem coraz większej grupy klientów. Mamy nadzieję, że przez kolejny rok, dzięki pracy całego zespołu, uda nam się uzyskać jeszcze lesze efekty.


RANKING SKLEPÓW INTERNETOWYCH OPINEO.PL I SKĄPIEC.PL - WYDANIE VI

W VI edycji niezależnego rankingu sklepów internetowych organizowanym przez serwis Opineo.pl oraz porównywarkę cen Skapiec.pl, Perfumeria.pl uplasowała się na zaszczytnym 1 miejscu w kategorii: Zdrowie i uroda.

Ranking Opineo 2012 stanowi odzwierciedlenie poziomu jakości usług polskiego handlu internetowego w 2012 r.

Głównym czynnikiem wpływającym na kwalifikację sklepu w rankingu był poziom świadomości zbierania opinii od swoich Klientów po dokonanej transakcji.


RANKING SKLEPÓW INTERNETOWYCH 2012 MONEY.PL, GAZETA WYBORCZA, WYBORCZA.BIZ

Również i w tym roku Perfumeria.pl znalazła się na 1 miejscu w kategorii Zdrowie i Uroda, Rankingu sklepów internetowych 2012 organizowanym przez serwis Money.pl, Gazetę Wyborczą oraz serwis Wyborcza.biz

Warunkiem uczestnictwa w rankingu była - podobnie jak w poprzednich latach - popularność sklepu wśród internautów.

Z każdej kategorii monitorowanej w ramach Megapanelu, w kategorii e-commerce/sklepy zostało wybranych po 15 sklepów, które w ciągu roku poprzedzającego badanie (od października 2011 roku do września 2012 r.) odwiedziła największa liczba osób.

Sklepy zostały ocenione na podstawie 60 kryteriów, podzielonych na 10 grup:

  • asortyment - liczba produktów w sklepie, podział tematyczny, narzędzia i funkcje ułatwiające poznanie oferty
  • informacje o produkcie - opisy towarów, opinie, dostępność, narzędzia pomagające podjąć decyzje o zakupie
  • procedura zamawiania i dostawa zakupów - funkcjonowanie i przejrzystość formularzy zamówień, możliwości korekty, reklamacje, czas realizacji, śledzenie przesyłki
  • sposoby płatności - dostępne formy, raty, bezpieczeństwo
  • interakcja z klientem - kanały kontaktu, subskrypcje informacji
  • jakość obsługi - czas reakcji na maila, obsługa infolinii, fachowość udzielanych informacji
  • łatwość dotarcia do informacji - wyszukiwarki, mapy serwisów, regulaminy, faq
  • przejrzystość i budowa strony - estetyka, czytelność, współpraca z różnymi przeglądarkami i systemami operacyjnymi
  • wyprzedaże, programy lojalnościowe i partnerskie, możliwość negocjacji ceny
  • pozostałe - obecność w porównywarkach cen, opinie internautów o sklepie, unikalne narzędzia dla klientów.

Maksymalnie w badaniu, sklep mógł uzyskać 100 punktów. Perfumeria.pl uplasowała się na 1 pozycji w kategorii Zrowie i Uroda z ilością punktów 72,25.
 


KONKURS BEZPIECZNY ESKLEP 2012

W dniu 12 marca 2012 roku na konferencji zorganizowanej w Ministerstwie Gospodarki, które było partnerem akcji, ogłoszono wyniki II edycji konkursu Bezpieczny eSklep. Z przyjemnością informujemy, że sklep Perfumeria.pl został wyróżniony, otrzymując nagrodę konsumenta.

Organizatorem konkursu jest Instytut Logistyki i Magazynowania, natomiast sama jego idea polega na promowaniu stosowania przez sklepy internetowe dobrych praktyk gospodarczych w handlu elektronicznym, a w szczególności wiarygodności, jakości i rzetelności świadczonych przez przedsiębiorcę usług.

Nasze zgłoszenie do konkursu to kolejne wyzwanie, jakie postawiliśmy przed sobą w celu weryfikacji i poprawy wszelkich działań podejmowanych w kierunku uzyskania maksimum zadowolenia klientów z naszych usług. W związku z tym serdecznie dziękujemy wszystkim, którzy na nas głosowali, przyczyniając się tym samym do budowania lub pogłębiania zaufania wśród obecnych i przyszłych klientów.
  


RANKING ZAUFANE OPINIE 2011

Po raz kolejny Perfumeria.pl znalazła się na pierwszym miejscu w kategorii ZDROWIE I URODA Rankingu Zaufanych Opinii 2011, opracowanym przez Ceneo.pl w ramach programu Zaufane Opinie na podstawie ocen uzyskanych od kupujących.

Weryfikacji podlegały m.in. następujące parametry: jakość obsługi klienta, ocena dostawy towaru, procent kupujących polecających innym zakupy w danym sklepie. Ranking powstał w oparciu o 140 tysięcy ankiet wysłanych do osób, które dokonały zakupu on-line od stycznia do września 2011 roku. Perfumeria.pl ponownie trafiła na szczyt zestawienia, otrzymując 47 punktów.

Mając na względzie fakt, iż kupujący przez Internet z rozwagą i ostrożnością podchodzą do kwestii bezpieczeństwa transakcji, Perfumeria.pl troszczy się o jak najlepszą obsługę każdego klienta. W związku z tym wyróżnienie w postaci zadowolenia konsumentów stanowi doskonałą motywację do tego, by kontynuować starania o najwyższy poziom świadczonych usług.
 


TOP 5 SKLEPÓW INTERNETOWYCH.

Jest jeszcze wielu internautów, którzy obawiają się dokonać zakupu przez Internet. Okazuje się, że ten pierwszy raz wcale nie musi być taki straszny. Istnieją wirtualne sklepy, które z powodzeniem działają nawet od kilkunastu lat i obsługują klientów lepiej niż nie jedna tradycyjna placówka. Chcąc pomóc w wyborze bezpiecznego sklepu, Interia.pl opublikowała 5 najlepszych sklepów internetowych ». W kategorii Uroda wyróżniono Perfumeria.pl. Oto co o nas napisali.

Perfumeria.pl - dekada ładnych zapachów

Miłośnicy ładnych zapachów korzystają z usług tej wirtualnej drogerii już od 10 lat. W tym czasie e-sklep zrealizował ponad 200 000 zamówień. Od lutego 2009 roku poddawany jest surowej ocenie klientów w ramach programu "Zaufane opinie" Ceneo.pl. Okazało się, że zebrał najlepsze opinie w kategorii "Zdrowie i uroda" według raportu "Zaufanie jako podstawa w e-commerce". Autorzy zestawienia zwracają uwagę, że Perfumeria.pl wyróżnia się przejrzystymi informacjami o kosztach przesyłek, wieloma możliwościami kontaktu oraz informacjami o statystykach sklepu. Klienci e-sklepu mogą wybierać spośród około 3 tysięcy produktów. Każdy chętny może zamówić newsletter z nowościami i aktualnymi promocjami. Fani drogerii mogą gromadzić się na Facebooku, gdzie Perfumeria.pl informuje o nowych produktach, a także umieszcza notki z firmowego blogu.

 

NAJLEPSI W RANKINGU OKAZJE.INFO ORAZ OPINEO.

W drugiej edycji rankingu organizowanego przez znane serwisy Okazje.info oraz Opineo, na podium stanęły sklepy internetowe z wyspecjalizowaną ofertą oraz wysoką jakością obsługi klienta.

Perfumeria.pl spełniła wszystkie wymagane kryteria i znalazła się w czołówce najlepszych sklepów internetowych reprezentowanej branży. Wyniki poniżej.
  


II MIEJSCE W RANKINGU SKLEPÓW INTERNETOWYCH TYGODNIKA WPROST I MONEY.PL

Jak co roku dziennikarze portalu Money.pl i tygodnika Wprost wzięli pod lupę przeszło 100 największych i najpopularniejszych sklepów internetowych w Polsce. Zbadali każdy z nich pod kątem 60 kryteriów, które mają największe znaczenie dla potencjalnych klientów i na tej podstawie wybrali te najlepsze - najlepiej zorganizowane, dysponujące najciekawszą ofertą i najbardziej dbające o swoich klientów.

Zdrowie i uroda

leki, kosmetyki, perfumy

W kategorii, w której rywalizowały internetowe apteki, drogerie i perfumerie Perfumeria.pl zajęła zaszczytne 2.miejsce.

Znakiem rozpoznawczym sklepów tej kategorii są interesujące promocje i wyprzedaże oraz fachowość konsultantów i elastyczność w przypadku nietypowych zamówień.
  


RANKING ZAUFANE OPINIE 2010

Perfumeria.pl została zwycięzcą Rankingu Zaufane Opinie 2010 w kategorii ZDROWIE I URODA. Ranking ten powstał w oparciu o oceny klientów polskich sklepów internetowych. Dane, wzięte pod uwagę, pochodziły z ankiet osób, które dokonały zakupu w naszym sklepie i wypełniły ankietę wysyłaną przez Ceneo.pl.

Punktacji podlegały takie parametry jak np.: jakość obsługi klienta, komunikacja z kupującym, możliwość odbioru osobistego czy dostępność oferowanych produktów. Perfumeria.pl otrzymała 138 punktów.

Budowanie zaufania do sklepu internetowego to długotrwały i skomplikowany proces. Perfumeria.pl doskonale to rozumie, dlatego też dokłada wszelkich starań, by obsługa klienta znajdowała się na najwyższym poziomie.
 


RAPORT E-COMMERCE 2009

Perfumeria.pl jest niekwestionowanym liderem w sprzedaży perfum i kosmetyków.

Wśród internetowych perfumerii tylko jeden sklep zdecydował się podać nam kompletne dane o swoich wynikach. Perfumeria.pl należy do weteranów branży - w maju przyszłego roku skończy 10 lat. W ubiegłym roku sklep z Kalisza zrealizował ponad 52 tys. zamówień na łączną kwotę 7,1 mln zł. Sprzedaż jego największych konkurentów była znacznie niższa.
  


LAUR KLIENTA 2009

Perfumeria.pl zajęła I miejsce w piątej edycji największego programu konsumenckiego w Polsce w kategorii: Internetowe sklepy z perfumami. Wyróżnienie przyznane przez organizatora konkursu - Grupę Media Partner - stanowi w istocie nagrodę polskiego konsumenta.

Tegoroczna edycja konkursu uwzględniała ogólnopolskie badania ankietowe oraz głosowanie czytelników Rzeczy o Biznesie w Rzeczpospolitej. Pozwoliło to na określenie poziomu powszechnej popularności produktów i usług oraz znajomości marki i sprecyzowanie podstawowych opinii na jej temat. Laur Klienta stał się dowodem uznania Polaków i formą zbiorowej rekomendacji.

Chcielibyśmy z tej okazji podziękować serdecznie wszystkim osobom, które oddały na nas swój głos, przyczyniając się tym samym do kreowania naszego wizerunku wśród obecnych i przyszłych klientów.

 

NAJLEPSZY POLSKI SKLEP INTERNETOWY 2007 W RANKINGU MAGAZYNU INTERNET

Z czołówki 9 sklepów internetowych w branży Zdrowie i Uroda, znak jakości Magazynu INTERNET przyznano sklepowi Perfumeria.pl. Zadecydował o tym duży asortyment produktów, szeroki wachlarz akceptowanych sposobów płatności oraz przejrzysta i dopracowana konstrukcja sklepu.

Każdy sklep mógł uzyskać punkty za funkcjonalność (obecność wyszukiwarki i recenzji internautów, możliwość sortowania produktów), łatwy dostęp do najważniejszych informacji (koszt dostawy, czas dostawy) oraz liczbę akceptowanych sposobów płatności (przelew, płatność przy odbiorze lub kartą). Na plus zaliczano również szeroką ofertę towarów i obecność promocji. Ponadto, najlepszy e-sklep powinien być przyjazny dla oka i różnych przeglądarek internetowych.
  


I MIEJSCE W ZESTAWIENIU NAJLEPSZYCH POLSKICH SKLEPÓW INTERNETOWYCH 2006 MAGAZYNU INTERNET

Perfumeria.pl została przedstawiona jako lider wśród sklepów z branży Zdrowie i Uroda. Profesjonalne podejście do obsługi zamówień oraz komfort klienta podczas zakupów to cechy, które wyróżniły nas wśród licznych konkurentów. Z wynikiem 9pkt (max 10pkt) wkroczyliśmy do czołówki najlepszych sklepów internetowych.

Każdy sklep mógł uzyskać łączny wynik 10 punktów za: wygląd i pierwsze wrażenie, funkcjonalności (obecność wyszukiwarki i recenzji internatów, możliwość sortowania produktów), łatwy dostęp do najważniejszych informacji (koszt dostawy, czas dostawy) oraz liczbę akceptowanych sposobów płatności (przelew, płatność przy odbiorze lub kartą). Za obecność każdego z tych elementów przyznano 1 punkt.

Powrót do listy artykułów

Zostaw komentarz

Pamiętaj, że komentarze muszą zostać zatwierdzone przed ich opublikowaniem.