Chanel No.5 L Eau – poznaj współczesną odpowiedź na klasyczną Chanelkę

Chanel No.5 L Eau – poznaj współczesną odpowiedź na klasyczną Chanelkę

 

Jak pachnie Chanel No.5 L Eau?



Już po pierwszej aplikacji poczujesz, że masz do czynienia z produktem marki Chanel. Dlaczego? Wszystko przez dominujące w zapachu kwiaty, m.in. różę majową, jaśmin, irys oraz kwiaty gorzkiej pomarańczy (neroli), które nadają całości niezwykle kobiecego i lekkiego charakteru. Dodatkowe akordy cytrusów – bergamotki, pomarańczy, cytryny i mandarynki – oraz wanilii sprawiają, że perfumy świetnie sprawdzają się na co dzień – orzeźwiają i zapewniają świeżość nawet w najbardziej stresujących sytuacjach. Wielokrotnie używałaś zapachów owocowo-kwiatowych i uważasz, że nie są trwałe? Nie Chanel No.5 L Eau! Dzięki zawartym aldehydom aromat utrzyma się na Twojej skórze przez wiele godzin!



Dla kogo Chanel No.5 L Eau?



Zastanawiasz się, co jest największym atutem Chanel No.5 L Eau? Przede wszystkim uniwersalność! Świetny dobór składników oraz ich wyważenie sprawia, że zapach może spodobać się wszystkim kobietom, bez względu na wiek. Te dojrzałe na pewno docenią dominującą woń przepięknych kwiatów. Z kolei nastolatkom oraz paniom dopiero rozpoczynającym swoją karierę zawodową spodobają się pobrzmiewające cytrusy, które nie dość, że dodają energii i poprawiają humor, to jeszcze w ostatnich latach są bardzo modne.



Czy warto kupić Chanel No.5 L Eau?



Oczywiście, że warto! Perfumy te doskonale nadają się na wiele okazji. Z powodzeniem możesz użyć ich do pracy lub na spotkania z klientami – kwiaty dodadzą Ci pewności siebie, a bergamotka, cytryna i pomarańcza sprawią, że dobry humor stanie się Twoim nieodłącznym atrybutem. Szukasz czegoś na randki i wieczorowe imprezy? Chanel No.5 L Eau jest jak mała czarna – sprawdzi się też na bardziej wymagające wyjścia. Już kilka kropel na skórze przemieni Cię w królową elegancji i stylu.

Powrót do listy artykułów

Zostaw komentarz

Pamiętaj, że komentarze muszą zostać zatwierdzone przed ich opublikowaniem.