22 292 22 44

3 wieczorne triki, dzięki którym będziesz wyglądać pięknie

Zadbany wygląd to, coś o czym marzy każda kobieta. Powszechnie wiadomo, że bardzo duży wpływ na to ma nie tylko to co jemy i jaki tryb życia prowadzimy, ale także zdrowy i regularny sen oraz regularna wieczorna pielęgnacja. Od jakiegoś czasu masz wrażenie, że budzisz się niewyspana? A może zauważyłaś, że Twoja skóra nie prezentuje się tak dobrze jakbyś tego chciała? Poznaj 3 triki, które sprawią, że rano będziesz wyglądała pięknie.

 

Demakijaż ma kluczowe znaczenie

Wiele kobiet ignoruje demakijaż. A to bardzo duży błąd. Kąpiel, nawet ta najdłuższa, nie jest w stanie pozbyć się całości produktów. Nieusunięte kosmetyki, zwłaszcza cienie do powiek i tusze do rzęs nie tylko mogą pobrudzić pościel, ale także spowodować zaczerwienienia. Do tego tworzą warstwę przez którą nie przedostanie się nawet najdroższy krem. Resztki makijażu wpływają też zatykanie porów. Wniosek może być tylko jeden – kosmetyk do demakijażu, np. płyn Garnier Skin Naturals 2w1 lub mleczko Collistar Ultra Gentle musi znaleźć się obowiązkowo w każdej kosmetyczce.

 

Nawilżanie powinno być rytuałem

Odpowiednio nawilżona skóra dużo szybciej się starzej. I nie dotyczy to tylko twarzy, ale także reszty ciała. Dla poprawy wyglądu oraz samopoczucia warto więc zainwestować w kosmetyki mające działanie nawilżające. W przypadku twarzy sprawdzą się kremy na noc – Estee Lauder Advanced Time Zone Night, Collistar Energia+Regeneracja oraz Clinique Repairwear. Z kolei w przypadku ciała najlepsze będą olejki do ciała, np. Phytorelax Coconut Dry Body Oil lub produkty dedykowane pielęgnacji stóp i dłoni – Garnier Body Intensywna Pielęgnacja i Korres Organic Almond Oil & Vitamin C.

 

Sen to podstawa

Sen i ogólny odpoczynek ma kolosalny wpływ na zdrowie. Zaburzenia powodują, że zanika odporność i zwiększa się podatność na stres, a ryzyko zachorowania na nadciśnienie i cukrzycę wzrasta. Brak snu nie pozostaje też bez wpływu na urodę. Najczęstszym efektem jest poszarzała skóra oraz „worki” pod oczami. Warto więc zadbać o jakość swojego snu. Przede wszystkim należy unikać w godzinach wieczornych spożywania napojów i produktów z kofeiną i kodeiną. Warto też jeść lekkostrawne kolacje i kąpać się ok. 2 godziny przed pójściem spać. Profilaktycznie zalecane są też herbaty lub napary z melisy. Wskazane jest też zasypianie w chłodniejszych, zaciemnionych pomieszczeniach. U dorosłego człowieka prawidłowy sen powinien trwać ok. 7 godzin.

 

 

Powrót do wszystkich artykułów

komentarze

Zostaw komentarz

Wszystkie komentarze są sprawdzane przed publikacją