Przepraszamy, ale Twoja przeglądarka nie jest wspierana.
Prosimy o jej uaktualnienie lub pobranie którejś z poniższych:

Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Numer konta bankowego

Nie udostępniamy numeru konta bankowego firmy: STYLE GROUP Sp. z o.o. S.K.A. Klienci, którzy chcą zapłacić przelewem mogą tego dokonać za pośrednictwem systemu płatności online PayU S.A. podczas składania zamówienia. Więcej informacji »

Jeżeli w trakcie dokonywania płatności przelewem wystąpiły problemy, które uniemożliwiły finalizację transakcji bądź dokonali Państwo wyboru niewłaściwego banku, wówczas należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta gdzie uzyskają Państwo link do strony, która pozwoli powrócić do transakcji i zakończyć ją prawidłowo.

Uwaga! Produkty rezerwowane są dla klienta w momencie złożenia zamówienia, dlatego ważne jest, by płatność została od razu sfinalizowana. W przypadku braku płatności po 3 dniach roboczych od momentu złożenia zamówienia zastrzegamy sobie prawo do anulowania rezerwacji.