Przepraszamy, ale Twoja przeglądarka nie jest wspierana.
Prosimy o jej uaktualnienie lub pobranie którejś z poniższych:

Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Najczęściej zadawane pytania

  • Produkt, który mnie interesuje posiada oznaczenie "Wysyłka 48h". Co to oznacza?
    Każdy z naszych produktów posiada oznaczenie czasu realizacji wysyłki. Większość produktów posiadamy na własnym magazynie ale są również i takie, które możemy sprowadzić specjalnie dla Ciebie. Realizacja takiego zamówienia specjalnego może trwać ok 48h.

  • Zamawiam dwa produkty. Jeden ma oznaczenie "Wysyłka w 24h" a drugi "Wysyłka 48h" czy to oznacza, że otrzymam dwie paczki?
    Jeżeli produkty, które zamawiasz mają różny termin wysyłki oznacza to, że paczka zostanie do Ciebie nadana w momencie przyjęcia na stan magazynowy produktu zamawianego specjalnie dla Ciebie od dostawcy. Oba produkty zostaną wysłane jedną paczką i zostanie doliczony jeden koszt wysyłki. Zawsze sprawdzaj czas realizacji wysyłki, który wyświetla się przy wybranym przez Ciebie wariancie produktu.

  • W jakich godzinach kurier doręczy mi przesyłkę?
    Niestety, nie mamy wpływu na godziny dostarczenia przesyłki. Z informacji przekazanych nam przez firmę kurierską DPD wynika, że doręczenia następują w godzinach od 8:00 do 16:00. Jeżeli większą część dnia spędzają Państwo w pracy, to proponujemy dostawę zamówienia na adres firmowy. W pozostałych przypadkach pozostaje kontakt z właściwym oddziałem DPD. Informacje na temat numerów paczek oraz kontakty do oddziałów DPD udzielamy pod numerem telefonu 62 590-31-65, 62 501-35-20.

  • Na jakim etapie jest moje zamówienie?
    Poprzez kliknięcie na link lub ikonkę Moje konto (prawy górny róg naszego sklepu) można sprawdzić historię zamówień i zobaczyć co przybyło od naszego ostatniego zamówienia. W tym miejscu, można również dokonać zmiany danych adresowych. Informacje na temat stanu realizacji zamówienia udzielamy także telefonicznie pod numerem 62 590-31-65, 62 501-35-20.

  • Czy przyjmujecie zamówienia od osób mieszkających za granicą?
    Realizujemy zamówienia tylko na terenie Polski. Oczywiście mamy wielu klientów z zagranicy, jednak ich zamówienia są prezentami dla najbliższych w Polsce. Uwaga! Taka niespodzianka wymaga wybrania właściwej opcji płatności: płacąc z góry kartą kredytową lub e-przelewem.

  • Czy istnieje nadal możliwość odbioru osobistego?
    Aktualnie ta opcja została wstrzymana. W celu otrzymania bliższych informacji prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta: e-mail: sklep@perfumeria.pl, tel.: 62 590 31 65, 62 501 35 20

  • Czy koszty przesyłki będą niższe, jeśli mieszkam w bliższej odległości od centrali sklepu?
    Zasięg geograficzny nie ma wpływu na wysokość opłat za wysyłkę. Koszty wysyłki są zmienne w zależności od wybranej formy dostawy.
    Dostawa do Paczkomatu InPost kosztuje 8,90 zł. Przesyłka kurierska DPD: 
    11,90 zł - płatność: karta płatnicza, przelew
    12,90 zł - płatność przy odbiorze paczki. 

  • Ile wyniosą koszty przesyłki, jeśli kupię kilka produktów?
    Ilość zamówionych produktów nie ma wpływu na wysokość opłat za wysyłkę (opłata jest zryczałtowana, stała), nawet jeżeli przesyłka będzie się składać z kilku paczek. Koszty wysyłki są zależne jedynie od wybranej formy dostawy.
    Dostawa do Paczkomatu InPost kosztuje 8,90 zł. Przesyłka kurierska DPD: 
    11,90 zł - płatność: karta płatnicza, przelew
    12,90 zł - płatność przy odbiorze paczki.

  • Czym różni się tester od klasycznych wód?
    Podstawowa różnica dotyczy ceny. Testery, ze względu na różnice w szacie graficznej, są tańsze od innych wód reprezentujących wybrany zapach. Produkty z oznaczeniem TESTER, posiadają najczęściej szary, tekturowy kartonik. Zdarza się jednak, że opakowanie testera odpowiada szacie graficznej lansującej daną linię zapachową a jedyna różnica, dotyczy oznaczenia TESTER. Warto także dodać, że w wielu przypadkach flakony testerów nie posiadają korka. Zapachy testerów nie różnią się niczym od zapachu klasycznych wód danej linii. Istnieją teorie, że testery są mocniejsze i trwalsze, jednak na chwilę obecną, żaden z naszych dostawców nie potwierdził takiej informacji.

  • Chcę zapłacić za zamówienie przelewem, gdzie mogę znaleźć nr konta bankowego?
    Numer konta bankowego generuje się automatycznie podczas składania zamówienia. Jest to informacja poufna, wygenerowana przez system autoryzacji transakcji internetowych PayU S.A. który dba o bezpieczeństwo dokonywanego przelewu. Chcąc dokonać płatności przelewem, należy podczas składania zamówienia wybrać właściwą formę płatności tj. przelew. Wówczas system poprosi o wybór banku, z którego klient chce dokonać zapłaty. Po zatwierdzeniu wybranej opcji płatności, nastąpi w zależności od wybranego banku przekierowanie na stronę logowania wybranego banku lub zostanie wyświetlona strona z danymi do przelewu. Następnym etapem będzie zalogowanie się na stronie banku i potwierdzenie płatności z danymi wygenerowanymi przez system lub ręczne przekopiowanie danych do przelewu. Tak wykonana transakcja powinna zakończyć się komunikatem: Transakcja oczekuje na potwierdzenie z centrum autoryzującego. Po jego otrzymaniu zostanie wysłany email z informacją o przyjęciu zamówienia do realizacji. Dziękujemy za zakupy w naszym sklepie i zapraszamy ponownie.