Przepraszamy, ale Twoja przeglądarka nie jest wspierana.
Prosimy o jej uaktualnienie lub pobranie którejś z poniższych:

Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Mont Blanc w innym wydaniu, czyli nie tylko o piórach, zegarkach i biżuterii

W dzisiejszym wpisie nie opowiemy Ci o najwyższym szczycie Alp, niemniej jednak wzniesiemy się na wyżyny luksusu, z którym kojarzy się marka sygnowana tą samą nazwą. Mont Blanc, bo o niej mowa, choć kojarzy się głownie z branżą papierniczą, od kilku lat konsekwentnie poszerza swój asortyment. Co warto o niej wiedzieć i czy na perfumach znają się równie dobrze, jak na wiecznych piórach? 

Kilka słów o samej marce

W 1906 roku Voss, Nehemiasz i Eberstein w Hamburgu otworzyli firmę, produkującą luksusowe pióra. Chociaż na tym etapie jeszcze o tym nie wiedzieli, w kolejnych latach ich marka stała się synonimem ekskluzywności i bogactwa. Po tym jak wyrobili sobie renomę akcesoriami piśmienniczymi, rozszerzyli swoją działalność o inne wykwintne wyroby. Wśród nich znalazły się nie tylko zegarki i biżuteria, ale również wspominane już wcześniej perfumy. Zanim jednak do nich przejdziemy warto zaznaczyć, że celem założycieli nie było jedynie dorobienie się szybciej fortuny na bogatej klienteli. Marka Mont Blanc to firma prężnie działająca w akcjach charytatywnych, w tym angażująca się w walkę z analfabetyzmem, czy nierównym dostępem do edukacji. 

Jakie są perfumy Mont Blanc? 

Zna ją praktycznie każdy koneser, nie tylko piśmiennictwa, lecz również osoba zaznajomiona choćby oględnie z show biznesem. Po serii pomysłowych kampanii reklamowych na całym świecie i dzięki swojej rozpoznawalności utożsamianej z prestiżem posiadacza danego produktu, postanowiła wypuścić na rynek inne luksusowe produkty. Wśród nich znalazły się skórzane teczki, męska biżuteria, spinki do koszul, zegarki… Aż wreszcie w 2001 roku na rynek perfumeryjny wszedł pierwszy zapach  męski Presence. Nie trzeba było długo czekać, by światło dzienne (po dwóch latach) ujrzały Mont Blanc Individuel. Rok 2004 roku zaowocował natomiast pierwszymi damskimi perfumy tej marki Femme Individuelle
 

Na które produkty warto zwrócić uwagę?

Jak w skrócie opisać można zapachy Mont Blanc? Nowoczesność, połączona ze zharmonizowaną tradycją, indywidualizm w zestawieniu z rzemieślniczą sztuką godną mistrza i ulotność, która jednocześnie jest trwała i solidna. Masa abstrakcji i kontrastów? Taka jest właśnie cała marka, nic więc dziwnego, że zasłużyła sobie na taką opinię. Prócz wymienionych już wcześniej produktów, na szczególną uwagę zasługuje także Presence d une Femme, Legend i Legend pour Femme, a także Mont Blanc Emblem. Rozsmakuj się w luksusie, który nie raz Cię zaskoczy!

0 Komentarzy

  • Wpis nie posiada komentarzy.

Skomentuj