Przepraszamy, ale Twoja przeglądarka nie jest wspierana.
Prosimy o jej uaktualnienie lub pobranie którejś z poniższych:

Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Idzie nowe - poznaj perfumy marki Byredo

Idzie nowe - poznaj perfumy marki Byredo

Agata 21.11.16R 0 komentarzy

Kilka słów o marce Byredo

Byredo to szwedzki dom perfumeryjny, który powstał w 2006 roku. Nazwa firmy pochodzi od staroangielskiego „by redolance” i oznacza nic innego jak zapach. Za jej sukcesem stoi dyrektor artystyczny Ben Gorham, jeden z najbardziej wszechstronnie utalentowanych biznesmenów w branży. Zanim stworzył Byredo studiował malarstwo, politologię, fotografię i… historię! Perfumami zajął się po spotkaniu z znanym perfumiarzem Pierre’em Wulff’em i najwyraźniej ta rozmowa znacząco wpłynęła na jego wizję firmy, bo Gorham nie zawsze sam projektuje zapachy. W końcu ze szwedzkim koncernem współpracują najbardziej znani perfumiarze – Olivia Giacobetti czy Jerome Epinette.

Co wyróżnia zapachy marki Byredo?

Na pewno prostota i minimalizm, które widoczne są już w czarno-białym projekcie opakowania i flakonów. Skład perfum Byredo ogranicza się do zaledwie kilku składników, ale jak podkreśla Ben Gorham, są to składniki najwyższej jakości. Marka nie boi się wykorzystywać różnych aromatów i łamać dotychczasowo przyjętych zasad (np. zrezygnowała z klasycznego układu nut głowy-serca-bazy). Gorham nie śledzi obowiązujących trendów i szuka inspiracji we własnym otoczeniu, np. zapach unisex Byredo Encens Chembur powstał z inspiracji aromatem jednej z dzielnicy Bombaju. Byredo produkuje nie tylko zapachy uniwersalne, ale też damskie (Flowerhead, Inflorescence, La Tulipe i Palermo) i męskie (Mister Marvelus i Baudelaire).

 

Co jeszcze w ofercie marki Byredo?

Oprócz „tradycyjnych” zapachów, w ofercie marki znajdują perfumy do tkanin i włosów, mydła do rąk (w kostce i płynie), nawilżające balsamy i kremy do ciała, żele pod prysznic, ale też aromatyczne świece, które cieszą się taką samą popularnością jak wody toaletowe. Ostatnio firma zaczęła intensywnie się rozwijać i do swojego asortymentu wprowadziła też skórzane kosmetyczki, okulary przeciwsłoneczne, etui na długopisy i telefony. Kto wie, może niedługo zobaczymy też ubrania sygnowane tą nazwą?


 

O autorze

Avatar
Agata

0 Komentarzy

  • Wpis nie posiada komentarzy.

Skomentuj